Dacă e ceva ce urăsc cu pasiune este marketingul de proastă calitate. Evident, asta din cauză că am făcut şi eu marketing şi din în când, retroactiv, nu am fost mulţumit de ce a ieşit din mâna mea. Una din greşelile care mi se par inacceptabile este să faci un efort să promovezi un produs şi să nu-l ai de fapt disponibil pentru eventualii doritori.
Vi se pare ciudat? Nici pe departe. Azi am primit (ca de obicei) newsletter-ul CEL.ro. Trec peste faptul că fiecare newsletter vine de la altă adresă şi peste consecinţa imediată că de fiecare dată trebuie să îl instruiesc pe GMail să “display pictures in this message” şi ajung la conţinut.
Am dat click (în newsletter-ul promoţional cu numărul 112), pe un singur link, cel către telefonul Nokia C2-03 din poza de mai jos, luată direct din newsletter…
Unde credeţi că m-a dus linkul? Pe pagina următoare:
Ce îţi sare prima dată în ochi? Produsul nu mai poate fi comandat! Şi dacă te uiţi mai bine: “nu mai face parte din oferta cel.ro”. Damn, that was selling so fast!
Bad Marketing! Bad Bad Marketing!